Tällä viikolla lähetin 24 nuttua Etiopiaan. Tässä kuva näistä suloisista nutuista:

Näistä olen itse tehnyt vain kaksi, muut tekijät ovat neuletapaamisen naiset sekä meidän seurakunnan naiset. Nämä ovat kyllä suloisia ja kun ajattelee, miten suuri arvo näillä on saajalle, tekeminen ja antaminen tuntuu tosi hyvältä! Tällainen nuttu saattaa olla vauvan ainut vaate Etiopiassa! Meidän seurakunta maksoi lähetyksen postikulut!

Viimeksi unohdin laittaa kuvaa tuosta arvontavoitosta, jonka sain Novitalta.

Eli 400 g syksyn uutta Softyä. Väri on tosi kaunis. Näistä sais aikas kivan huivin ja jotain muutakin talveksi. Ihan mukava voitto! 

Joulukuun lahjat etenee pikkuhiljaa, vaikka illat meneekin nyt yhdellä kurssilla. Tämä ja huominen päivä meni "uusiksi", sillä pikkumiehellä oli aamulla vähän lömpöä, kun hän heräsi. Niinpä tuli ainakin pari kotipäivää... Tuossa hän touhuaa, mutta aina välillä pitää päästä syliin hetkeksi ja se toki sallitaan. Leikkiaikana äiti saa tehdä omia hommiaan... Näin se äidin ohjelma menee uusiksi hetkessä.

Olen minä vähän ompelukoneellakin käynyt, kiertolainen lähti matkaan, kylläkin jälleen muutaman päivän myöhässä. Tämänkertainen blokin malli oli minulle sitten hankala, juopon polku ei ole minua varten, ei missään mielessä... No, tehtyä tuli, vaikka en kyllä ole kovin ylpeä lopputuloksesta... 

Askareet jatkuu... Kiitos kommenteista ja nautinnollisia syyspäiviä teille :)