On hienoa, kun välillä on tosi ihania asioita elämässä, niin tuon arjenkin jaksaa paljon paremmin! On vain osattava tarttua hetkeen ja nautittava! 

Viime sunnuntaina olin tapaamanna pistely-ystäviäni Marin luona ja voi että, oli ihana iltapäivä! Vaihdoimme myös pikkujoulu-lahjat ja katsokaa, mitä ihanaa minun paketista löytyi:

Pellavapyyhe ripustimella, ihana joulukoriste ja tuossa söpössä paketissa on pari votiivia. Nuo kaikki oli suloisessa pellavapussissa. Tykkäsin tosi paljon lahjastani :) Oli nautinto vierailla Marin luona, sillä hänellä on toinen toistaan ihanampia pistelytöitä esillä, ei voinut kuin huokailla... ja seura oli aivan ihanaa :) Ja vinkkejä tammikuun hassutukseen tuli vaikka kuinka!

Tänään olin Raumalla Neuletapaamisessa ja sekin oli sangen rattoisa ja mukava tapaaminen. Minä tein ristopistotyötäni siellä, sillä kaikki neulottavat lahjat ovat valmiina. 

Ja sokerina pohjalla: tänään illalla olin Rauman kirkossa Petri Laaksosen joulukonsertissa. Minä NAUTEIN ja paljon!!! Näissä kirkkokonserteissa musiikki on pääosassa eikä valot ja muut tehosteet, kuten hankkii olla noissa konserttisaleissa. Toki kirkko on upea konserttipaikka, mutta se musiikki, se on niin ihanaa. Tykkään tosi paljon Petrin musiikista. Ajaessani kotiin konsertin jälkeen komea kuu katseli taivaalla ja luonto hohti hämärässä. Oli niin rauhallinen ja hyvä olo.

Huomenna saamme viettä neljättä adventtia ja varsinainen joulu kolkuttelee jo ovella. Jouluvalmistelut etenevät ja lapset laskevat öitä... vielä on maltettava hetki :)

Kiitos kommenteistanne ja pitäkää itsestänne hyvää huolta!

PS. Lipasto muutti meille, kuvia tulee, kunhan saan sen paikoilleen!