mistä olen jo pitkään haaveillut!!!!

Katsokaa ja ihailkaa:

  

Kun JUJUn lehti tuli viime viikolla ja näin että tuota kirjaa mainostettiin, tartuin oitis puhelimeen. Nyt en myöhästynyt, kuten kävi viimeksi. Olen kyllä tosi iloinen, että sain tuon kirjasen. Tykkään noista perinnemalleista tosi paljon!!! Muutaman lapasen olen tuolta tehnyt, sillä sain kaukolainattua tuon joskus ja jatkoa taitaa nyt sitten seurata ;)

Tänään sain myös yhden tosi mukavan tekstarin. Päätin, että nukun yön yli ja vastaan sitten vasta.  Minulle tarjottiin yhtä mukavaa mahdollisuutta ja jos siihen tartun, yksi elämän sektoreista tulee muuttumaan. Hmm...

Olen tänään selannut melkoisen vuoren käsityölehtiä ja voi apua, minulla on ainaskin kymmenen eri mallia, jotka haluaisin toteuttaa just heti, osa neuloen, osa pistellen ja pari ommellen... Nyt kyl maltti on valttia, ja se raivaus ensin... mut kun ei millään malttais... siis, tunnustan, olen toivoton tapaus ;)

Kiitos kommenteista :) Onneksi en ole ainut, jolla joskus mopo karkailee... :)

Nautinnollista viikonloppua!!!