Vuosi 2011 on muutamaa tuntia vailla valmis. Niin monenlaista on mahtunut tähän vuoteen, sekä positiivista että negatiivista. Isoimpia positiivisia asioita ovat olleet lasten elämän sujuminen ilman mitään suurempia töyssyjä sekä se oma New Yorkin matkani kesäkuun alussa. Olen saanut tavata vuoden aikana aivan ihania ihmisiä ja olempa tutustunut myös uusiin upeisiin persooniin. Myös syksyllä alkanut polku kohti uutta suuntaa elämässäni on iso ilon aihe ja toivottavasti ensi vuonna pääsen taivaltamaan tätä polkua eteenpäin hyvän matkaa.

Käsityöt ovat olleet merkittävässä roolissa kuluneena vuotena, kuten aikaisemminkin. Olen neulonut, virkannut, ommellut, tilkkuilut ja pistellyt sekä sokerina pohjalla ommellut antiikkinalleja. Neuletapaamiset ovat jatkuneet ja niissä olen kohdannut ihania käsitöiden tekijöitä. Hyvä mieli tästä vuodesta jää!

Uusi vuosi on jo aivan nupullaan kuten tämä amarylliskin

Toivottavasti vuosi 2012 puhkeaa myös kauniiseen kukkaan kuluvien päivien ja viikkojen myötä!!!

Viimeisenä käsityönä tältä vuodelta esittelen synttärilahjaksi menneet palmikkovillasukat Nallesta

Ne on kuvattu saajansa jaloissa:)

Tein tuossa jossakin vaiheessa syksyllä päätöksen, että vuonna 2012 en osallistu mihinkään haasteeseen tai tempaukseen, mutta tämän päätöksen olen pyörtänyt nyt ainakin yhden haasteen kohdalla ;) Ystäväni Maarit keksi sattuneesta syystä käynnistää haasteen, jossa tehdään valmiiksi joka kuukausi jokin keskeneräinen käsityö. Tämä haaste sopii minulle kuin nyrkki silmään ;) Sillä ihan jokunen keskeneräinen minultakin löytyy... Viime tammikuussa alkanut ristipisto hassutuskin on vielä "muutaman" työn kohdalta kesken... ja ihan jotkut muutkin työt... Osallistujia tässä haasteessa on kaikkiaan 31, eli kohtalotovereita löytyy!

Tämä vuoden vaihdehan on se aika, jolloin tehdään niitä uuden vuoden lupauksia. Minäkin päätin liittyä tähän joukkoon. Lupaukseni on se, että pidän itsestäni parempaa huolta kuin mitä olen tähän asti pitänyt. Tässä asiassa minulla on parantamisen varaa ja paljon...

Kaikkea hyvää teille kaikille tulevaan uuteen vuoteen 2012!!! Pitäkää itsestänne hyvää huolta!!!

Jouluruusun kauneutta elämäänne :) <3