Haluan toivottaa teille kaikille täällä kävijöille oikein ihanaa Ystävänpäivää!!! Ja kaikkea hyvää muillekin päiville :)

Tänään aamulla oli melkoisen kylmää, meillä - 25,5 astetta, mutta nyt iltapäivällä enää -14 astetta, tuntuu lähes lämpimältä ;) Tämän Ystävänpäivän päivän tunnelmaan sopii hyvin minun vierailuni Emil Cedercreutzin museossa Harjavallassa. Siellä oli Marjaana Nyströmin Nalle- näyttely. Nallehan on ihmisen paras ystävä ja ainakin minulle tosi rakas :) Sainpa itselleni uuden tittelinkin, olen Arktofiili. Se on minulle ennestään aivan uusi sana, mutta nyt sitten ylpeänä olen arktofiili, eli nalleharrastaja!!! Tässä pari kuvaa näyttelystä:

Siellä oli kyllä mukava kierrellä ja katsella, nalle ovat niin sympaattisia ystäviä!

Näiden ruusujen myötä haluan toivottaa teille vielä mukavaa Ystävänpäivän jatkoa!!!

PS: Marjo-Riitta ja Tarja, sain ne ohjeet siihen Hiitola-sukkaan ja luvan levittää ohjetta halukkaille. Tulette saamaan kopiot, kun nähdään!