Eipä ole minun tarvinnut ulos mennä, aamulla viimeksi pikku miehen lämpö oli 39,9. Eilen olin päivystävällä (siellä oli kyllä muutama muukin) hänen kanssa ja edelleen kuulemma virus on kuumeen takana ja hoidoksi kuumetta alentavaa. Tänään on 10 päivä tätä sairastamista. Toinen potilas on onneksi terve jo ja muut lapset ovat ulkoilleet. Tietenkin vielä samaan syssyyn tiskikone hajosi, kuinkas muutenkaan! Aamupäivällä mies soitteli Leviltä ja kuulemma ihan kivaa on ja hyvin menee... Elämä on!

Onneksi nuo isommat muksut ovat suht auttavaisia ja olen muutaman silmukankin ehtinyt neuloa, Noro on nyt puikoilla!!! Lisäksi olen tehnyt historiaa, olen tilannut elämäni ensimmäiset langat netin kautta, Tapion kaupasta, tarjouksessa ollutta Dropsin Fabelia, katson ansainneeni ne! Minulla on kyllä tavoitteena lankavaraston vähentäminen, mutta tuota tarjousta en voinut ohittaa!

No nyt pitää mennä laittamaan broileripastaa uuniin ja sitten yrittää jälleen vähän nauttia Norosta!

Pilvisestä ilmasta huolimatta mukavaa loppu pääsiäistä!