Sain Ystävänpäivän kunniaksi tilkku- ja pistely- ystävältäni Marjo- Riitalta aivan ihanan kortin, jonka hän oli pistellyt ja hänen tekemiä silmukkamerkkejä! Tykkään näistä toooosi paljon :)!!!

KIITOS Marjo- Riitta, tää oli ihana yllätys!!! 

Lisäksi sain pistely- ystävältäni Marilta aivan ihanaa postia:

Näistä, jos jostakin tulee ihana keväinen tunnelma! Ja lisäksi nämä ovat tarpeeseen :) KIITOS Mari :)

Lisäksi sain vielä yhden hurmaavan kortin meidän pikku-mieheltä:

Eiks oo ihana?!!

Olen hyvin kiitollinen myös muista korteista, viesteistä ja s-posteista, joita sain ystävyyden kunniaksi. Ystävät ovat tavattoman ihana asia elämässä, ilman heitä olisi kurjaa. On onni jakaa niin ilot kuin surut ystävien kanssa. Olen monasti miettinyt, miten ihmeellisiä yhteensattumia elämässä on. Ja näiden sattumuksien kautta olen tutustunut aivan uskomattoman upeisiin ihmisiin ja ystävystynyt heidän kanssa. He ovat tuoneet elämääni valtavasti iloa ja uutta väriä sekä näkökulmaa. Kyllä ystävät ovat rikkaus!!! Olen heistä todella kiitollinen!!! 

Olen muuten totaalisesti jäänyt koukkuun virkkuukoukkuun ;) Isoäidin neliöitä syntyy tasaista tahtia, 14:sta on juuri tulossa. Virkkaan niitä aina, kun mahdollista... ja välillä, vaikka ei olis mahdollistakaan ;) On väki sentään ruokaa saanut, muusta ei niin tietoa...

Mukavaa loppuviikkoa ja sit meil alkaakin hiihtoloma !!!

Pitäkää itsestänne huolta, olette arvokkaita!!!