Nyt kyllä päivät käyvät kovin lyhyiksi, vaikka niiden valoisuus lisääntyykin. Millään en ehdi tehdä kaikkea mitä pitäisi, lieneekö järjestelykyvyttömyyttä?!? Eipä silti, uusi vauvamme on todella sylissä viihtyvää sorttia ja minulla on edelleen vain kaksi kättä. Yhden mallineuleen sain jälleen lähtemään maailmalle ja uusi on jo työn alla. Olen kehitellyt neulonta- asentoa, jossa vauva on kantoliinassa ja minulla neuletyö käsissä, onnistuu kunhan vähän harjoittelee!

Viime viikonlopun olin Jyväskylässa valtakunnallisilla tilkkupäivillä ja oli jälleen sangen rattoisaa tavata tuttuja ja ystäviä. Osa ajasta meni kyllä hommissa, mutta nyt olen vapaa niistä velvotteista. Osaan edes joskus sanoa ei. Uusia ideoita ja suunnitelmia tuli jälleen useita, mutta toteutus taitaa vähän viivästyä, mutta kaikki aikanaan.

Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille ja nautitaan valoisuudesta sekä lintujen laulusta!

Uuusi tuhatluku on tullut laskuriin, lämmin KIITOS kaikille vierailijoille!!!