Lämmin kiitos kommenteista, ne lämmittävät todella.

Tein viikko sitten tällaisen myssyn, jota olen suunnitellut pitkään. Toteutus ei sitten vienyt kuin yhden illan! Tässä kuvaa:

Lankana on 7veljestä. Malli on omasta päästä, mutta näitähän nyt löytyy vaikka millaisia versioita. Kolme pipotilausta on tämän seurauksena tullut... Tykkään kyllä tästä itsekkin!

Tämä viikko on ollut ohjelmaa täynnä. Helmenä on eilinen Pistelijöiden tapaaminen Turussa. Olin sellaisessa mukana ensimmäistä kertaa ja voi että oli ihanaa. Näin ja koin niin paljon uutta ja ihanaa, että sulattamista riittää vielä pitkään!!! Seura oli todella mukavaa, vaikka en ketään tuntenut ennestään, oli todella lämmin vastaanotto! Ja ne työt sekä mallit, ei voi muuta sanoa kuin, vau!

Tänään oli sitten tunnelmat toisenlaisia. Olin saattamassa ystävääni viimeisellä matkallaan. Se on raskasta, kun tuntuu niin kohtuuttomalta, että nuori perheellinen ihminen joutuu lähtemään. Erityisen pahoillani olen hänen lasten ja miehen puolesta. Elämä ei aina ole oikeudenmukainen. Joskus olen kuullut, että ei pidä surra sitä mitä on menettänyt, vaan pitää iloita siitä mitä on ollut! Tällaisella hetkellä nousee mieleen aina aikaisemmatkin menetykset, joita kyllä riittää. Ikävä on...

Tämä loppupäivä on sitten mennyt omalla painollaan. Muksut olivat luistelemassa ja minä pistelin sen aikaa. Täytyy kyllä sanoa, että se rentouttaa ja antaa jälleen voimaa eteenpäin. Meillä muilla elämä jatkuu ja toivottavasti Luoja suo, että vielä pitkään!

Tulevalla viikolla on runsaasti erikoista ohjelmaa! Perjantai tulee olemaan todella jännä päivä!!! Silloin tulee tapahtumaan sellaista, mistä en ole osannut edes unelmoida... On tämä elämä kyllä sellaista vuoristorataa, että hyvä kun junan kyydissä pysyy!!!

Pitäkää itsestänne huolta!!!