Hiihtoloma tuli vietettyä mukavissa maisemissa, vai mitä?

Kuva on otettu mökin pihasta. Eikä mökkikään ollut paha

vaikka eipä tuosta näy kuin kulma... Pakkasta riitti ihan mukavasti, -17 asteen pakkasessa olin hiihtämässä, mutta ei se ollut paha. Kyllä luonto on niin kaunista tuolla Äkäslompolossa, että sielu siellä lepää. Yksi myrskypäiväkin mahtui viikkoon, mutta silloin kiertelin ihan hyvällä omatunnolla putiikeissa. Lisäksi toimein sairaanhoitajanakin osan viikosta, mutta sitä sattuu, kun on muksujen kanssa liikkeellä. Olen saanut olla noissa maisemissa niin monena viikkona niin, että kaikki ovat olleet terveinä koko viikon, niin kuuluuhan sitä joskus viettää tällainen vähän rauhallisempikin viikko. Ja minä toki virkkasin noita isoäidin neliöitä noina mökkipäivinä eli viihdyin vallan mainiosti :)

Olen käynyt vähintään kerran talvessa tuolla Äkäslompolossa 18 vuoden ajan ja sinne ole jättänyt osan sydämestäni. Siellä minun sielu lepää ja sinne haluan aina palata...

Eilen ajelimme kotiin ja alkumatkasta poikkesimme Pellossa Pentikillä... Siellä oli ystävänpäivä- tarjouksia ja minä toki tartuin niihin, sillä sehän oli pelkkää säästöä :)

Olen kerännyt jo usean vuoden tuota Aino- sarjaa ja nyt ostimme noita syviä lautasia ja parit muut jutut. Ainon valmistus päättyy tämän vuoden loppuun eli on otettava loppukiri. Lisäksi lankesin noihin puisiin kippoihin, suunnittelin jo laittavani niihin lankakeriä, mutta se ei oikein saanut kannatusta perheen piirissä, outoa! Samassa rakennuksessa oli hyvin mielenkiintoinen sisustusmyymälä. Tuon kyseisen putiikin valikoima on parattanut tosi paljon vuosien myötä, sieltä ostin nuo Maison belle- tiskiaineet kokeiltavaksi, saman merkin siivousaineet ovat jo käytössä. Lisäksi ostin erittäin edullisesti pari tyynyliinaa. mutta kuvaan ne vasta, kun olen saanut sisätyynyt niihin.

Huomenna alkaa jälleen arki, mutta onpa akut ladattu:)

Ihanaa kevät (!) talven viikkoa jokaiselle teistä ja pitäkää itsestänne huolta :)

Lämmin kiitos kommenteista noissa edellsisissä postauksissa, ne ilahduttavat <3