Vihdoinkin tänne tuli talvisempi tunnelma :) 

Kotia olen pukenut jouluisempaan asuun. Tässä on kuva adventtikynttilöistä, jotka ovat olohuoneessa. Maahistontut ovat vartioimassa niitä.

Eipä enää mene montaa päivää, kun jo saan sytyttää toisenkin kynttilän...

Olin tuossa marraskuun alkupuolella yhden illan kurssilla, jossa teimme pellavapaperipitsiä lasipurkkien kylkiin. Koristelin myös yhden sinisen pullon. Tässä tuloksia:

Toki ne näyttävät kauniimmilta, kun sisällä palaa kynttilä! Tuossa ikkunalaudalla oleva enkeli on myös itse tehty. Tein sen yhdessä yhden lapseni kanssa jo vuosia sitten. Tykkään siitä edelleen :)

Sitten vähän historian lehtien havinaa! Laitoin esille vuosien tauon jälkeen tosi vanhan enkeli-liinan, jonka olen itse tehnyt alakoulussa. Hämärästi muista sen, kun sain tämän valmiiksi, tykkäsin siitä tosi paljon. Eli olen ollut enkeli-hullu jo lapsesta asti, enkelit ovat aina puhutelleet minua!

Tuo pohjakangas on joulunpunaista pellavaa ja enkelit huopaa.

Olin alkuviikosta kangasostoksilla. Tarvitsin kangasta sydämiin ja mukaan tarttui vähän muutakin...

Näistä tulevia valmiita töitä esitellään vasta joulun jälkeen, sattuneesta syystä ;) Tuo pilkullinen on ehdoton lemppari :)

10 v- tyttöni askarteli muutama ilta sitten tohkeissaan tuossa pöydän ääressä ja siitä tuloksena syntyi tällainen:

Eikö ole kaunis, tykkään tästä toooosi paljon!

Tämän kauniin joulutähden myötä haluan toivottaa teille kaikille oikein mukavaa joulun odotusta!!!