Minä nautin kesästä todella paljon ja samalla tietenkin pihasta ja kukista. Kesässä lisäbonuksen tuo vielä se, että useimpina päivinä tarkenee tehdä hyvin käsitöitä joko pihalla tai verannalla. Siis se on niitä elämän pieniä asioita, joista nautin :) ja todellista akkujen lataamista pitkää talvea varten!!! 

Kesäkuu on ollut todella täysinäistä! Nyt siirryimme heinäkuulle jo ja toivon, että se olisi edes vähän rauhallisempaa... Kesäkuun täytti mm. KYH- projekti, joka toki vielä jatkuu... Mutta vihdoinkin täälläkin tulee esille jotain näkyvää, eli KYH 1- 12 esitellään tässä:

Nämä ovat siisi jo valmiita, kuten kuvasta näkyy ;) Eli kolme ensimmäistä on Nallesta tehdyt villasukat, kokoa 38 ja KYH 4-12 ovat 7veikasta tehdyt villasukat myös kokoa 38- 39. Minulla oli tarkoitus tehdä vähän muuta, mutta juuri kun KYH starttasi, tuli tilaus näille, niin sitten suunnitellut siirty eteenpäin. Kaikki loput eli KYH 13-25 ovat kesken ja niistä tulee kuvaa lähipäivinä.

Kesä on nyt kauneimillaan ja otin muutaman kuvan pihaltakin. Oikein imen itseeni tuota vihreyttä ja rehevyyttä ja kauneutta, jotta on mitä muistella, kun pihalla on lunta ja mittari huitelee tuolla miinuksen puolella, vaikka ei silti, kyllä minä talvestakin tykkään!

Tässä meidän etupihaa:

Tämä on kyllä kaunein osa meidän pihalta. Juuri tuossa yksi päivä suunnittelin, että tuonne pihan sisääntuloon tarvis saada jotain, se on niin ankea... sitä ei viitti edes kuvata :(

Sitten parit kukat pihalta:

Nämä Iirikset on minun ehdoton lemppari, näihin liittyy niin ihania muistoja lapsuudesta.

Tässä toinen minun lempikukka. Eipä silti, tykkään niin monista kukista :)

Keskiviikkona vanhin tytöistäni lähti kielimatkalle. On se äidille kasvun paikka, kun lapsi lähtee, vaikkakin vain kolmeksi viikoksi... On vain luotettava, että siivet kantaa ja se perusta, jonka olen antanut on riittävän vahva... On tämä kyllä hyvää harjoittelua siihen, kun nuo tuosta alkavat muuttaa omilleen. On minulla vielä paljon kasvunvaraa! Mutta silti, vaikka minulla ei ole helppoa, niin haluan antaa lapsilleni mahdollisuuden kokea maailmaa ja kokeilla niitä siipiään. En yhdestäkään heistä halua mitään peräkamarin vanhaapoikaa tai - piikaa. 

Tänään on pakko jättää käsityöt vähän vähemmälle ja on raivattava täällä kodissa, täällä on kuin pommin jäljiltä! Näkee kyllä konkreettisesti, että äiti on jälleen paneutunut noihin käsitöihin ja vähän muihinkin töihin, mutta ei kotitöihin ;) Mutta kyllä tuossa "pari" keskeneräistä odottaa tekijäänsä... eli kyllä illalla jo käsityö kädessä on...

Lämmin kiitos kaikista ihanista kommenteista!!!!!!!! Niitä on kyllä niiiiiiin ihana lukea! Olen kyllä vieläkin niin tyytyväinen noihin ostoksiini tuolla reissulla, kiva saada kehujakin niistä! Ja koko reissu oli kyllä niiiiin ihana, että sitä on niin kiva muistella :) Ah!

Oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua teille kaikille ja nautinnollisia kesäpäiviä!!!!!