Kävin eilen kokouksessa Hesassa ja tulin kotiin ilman yhtäkään uutta lankakerää. Yleensä, jos vain suinkin olen ehtinyt, niin olen käynyt jossakin lankakaupassa ja lopun arvaa... Nyt piipahdin kaupungilla kokouksen jälkeen ja ostin kyllä parit käsityölehdet, mutta en lankaa.  Tästä ostamattomuudesta taitaa tulla jo pian ihan tapa! Ei silti, kyllä täältä lankaa löytyy ihan kiitettävästi, ei ihan heti tule pulaa.

Viikko kului vauhdilla, tekstiä tuli kirjoitettua ja käsitöitä tehtyä kiitettävästi. Lisäksi juhleimme vanhinta tytärtä, hän saavutti maagisen 15 vuoden iän. Perjantaina hän suoritti kirjallisen kokeen mopo- ja traktorikorttia varten ja läpäisi sen eka yrityksellä. Nyt on sitten oltu liikkeellä yksin ja minä sydän sykkyrällä, näin sitä on vain opittava irroittamaan. Kyllä minä toki saatesanoja sanon, kun liikkeelle lähdetään, mihinkäs minä tavoistani pääsen.

Tulevalla viikolla pitää ompelukone ja puikot sekä koukku liikkua ahkerasti. Viikon kuluttua menen parin ystäväni kanssa joulumyyjäisiin ja jotain pitää tarjolla olla. Uskomatonta, että viikon kuluttua on jo pikkujoulu!!! Minä nautin joulun ajasta, niin valmisteluista kuin itse joulustakin!!!

Mukavaa viikkoa kaikille!!!