Eilen vietimme ensimmäistä adventtia ja minä olin kokousreissussa Hesassa. Viime viikolla kyllä useaan otteeseen ajattelin, että eikö tosiaan kokousta voi pitää muulloin kuin ensimmäisenä adventtina, mutta hyvin viikonloppu kaikesta huolimatta meni. Mukavien ihmisten seurassa on hyvä olla, vaikka milloin ;) ja vaikka minkä asian puittissa ;). Perjantaina vaihdoin keittiöön jouluverhot ja joulukynttelikkö pääsi ikkunalaudalle, siitä se sitten lähteen se joulun rakentaminen. Perjantaina laitoin myös adventtikynttilät paikoilleen ja sunnuntaina perhe oli ensimmäisen kynttilän sytyttänyt

Viime viikolla oli ohjelmaa todella runsaasti. Tiistaina olin pikkujouluissa ja söin ensimmäisen jouluaterian tänä jouluna. Illan aloitimme glögillä tällaisessa ympäristössä

Ja tässä on maittava ateria katettu

Maanantaina olin askartelukurssilla ja teimme saippuoita sekä rasioita niille, tässä minun versioni

Ja lisää saippuaa

Sain tiistaina ihanan lahjan kiitokseksi siitä, että toimein kuskina, tykkään ja paljon ;)

Jossain välissä ompelin vähän jouluisia sydämiä

Omasta mielestä ainakin söpöjä...

Ja jouluvalmistelut jatkuu, lähinnä lahjojen teon muodossa ja toki tänne kotiinkin hiipii pikku hiljaa joulujuttuja esille lisää. Jouluvaloja on pihalla jo kuusessa ja kolmessa tuijassa, ne tuovat vähän lämpöä ja valoa tähän todelliseen kaamokseen. Ja kynttilät palaa... :)

Mukavaa joulun odotusta ja palataan ruutuun :)

PS. Lämmin kiitos kommeneista tuolla alempana!!!